Ні для кого не секрет, що на сьогоднішній день Greenway Global - найшвидше мережна компанія не тільки в Росії, але і за кордоном. Ми постійно розширюємо географію та заявляємо світові про себе.
Настав час нового рівня – Greenway Global відкриває Америку!
Сьогодні жителям Сполучених Штатів офіційно відкривається можливість познайомитися з компанією, бізнесом, якісною та доступною екопродукцією.
Ми відкриваємо відразу шість торгових марок, які створені для тих, хто думає про себе, свою сім'ю та планету.
Green Fiber
Колекція файберів дозволить швидко та легко зробити будинок, автомобіль чистими та затишними, а турботу про себе приємною та ефективною. Green Fiber – екологічний та продуманий підхід у створенні комфортного життя.
AQUAmatic
Що головне в прибиранні – комфорт, швидкість, екологічність чи безпека? Зі швабрами AQUAmatic вам не доведеться вибирати. У лінійці представлені швабри з ергономічним дизайном, за допомогою яких прибирання буде в задоволення.
Косметика Anny Rey
Anny Rey - це преміум догляд за відродження природної, природної жіночої краси. Кожен продукт косметики Anny Rey - альянс інтенсивної композиції активних речовин, комфортні текстури та невпинне вдосконалення формул.
Біологічно активні добавки Nutri DLG для краси та молодості
Nutri DLG збереже здоров'я та молодість вашої шкіри у будь-якому віці. В асортименті лінійки містяться продукти, які мають спеціально розроблену формулу для протистояння процесам старіння шкіри.
Протеїнові коктейлі Norvia
Norvia Active Performance - це баланс користі та насолоди в приємному солодкому коктейлі. Поєднання соєвих білків та волокон, а також мінералів та вітамінів (E, A, D, B6, B12), забезпечує організм усім необхідним для підготовки до тренувань та підвищує рівень енергії під час будь-яких видів діяльності.
Panasonic Beauty devices
В асортименті лінійки представлені прилади для стимулювання пружності шкіри обличчя, для загального догляду та очищення, а також додаткові насадки.
Greenway Global – це екологія в кубі. Турбота, зведена на третій ступінь:
- Турбота про кожну людину.
- Поважні та довірчі відносини між компанією та партнерами.
- Бережність до ресурсів і навколишнього середовища.